loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

admin بازدید : 7 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری محمد درخشان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با موضوع بلیت‌های جام‌جهانی عصر امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

درخشان در این نشست خبری گفت: برای دوری از حاشیه‌های آزاردهنده دوره‌های قبلی و در فاصله 2 روز مانده تا بسته شدن ثبت‌نام بلیت‌های جام‌جهانی توضیحاتی را برای علاقه‌مندان به حضور در جام‌جهانی اعلام می‌کنم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فیفا در جهت منافع مردم و با نگاهی غیردولتی برای دوری از فضای بازار سیاه بلیت‌فروشی این دوره را انجام می‌دهد. در این دوره 8 درصد از ظرفیت ورزشگاه برای هر کشور در نظر گرفته شده و سایر سهمیه که غیرقابل فروش است برای سایر کشورهای عضو فیفا و کشور میزبان در نظر گرفته شده است.

درخشان خاطرنشان کرد: در بازی ایران و نیجریه سهمیه تماشاگران ایرانی 1840 نفر، در بازی ایران و آرژانتین 3292 نفر و در بازی ایران و بوسنی 2748 نفر است.

وی ادامه داد: جدا از این سهمیه برای خانواده فوتبال هم سهمیه‌ای در نظر گرفته شده که این سهمیه میان باشگاه‌ها، اعضای فدراسیون و کسانی که در طول سال کمک‌های مالی و معنوی به فدراسیون داشته‌اند توزیع خواهد شد. این سهمیه برای هر بازی 700 بلیت است که به عنوان نمونه در بازی نخست مقابل نیجریه سهمیه ما را از 1840 به 2540 نفر افزایش می‌دهد.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال یادآور شد: فیفا فروش بلیت را در 3 دسته تقسیم کرده است به عنوان نمونه دسته‌بندی‌های آبزرور و تکنیکال هم وجود دارد که برای افرادی است که در پشت نیمکت قرار می‌گیرند و دید جالبی هم ندارد. این جایگاه بیشتر برای بازیکنان مصدوم، فیزیوتراپ‌ها و آنالیزورهای تیم‌ها است.

درخشان تاکید کرد:‌ این سهمیه‌بندی از ابتدا تا فینال ادامه دارد و سهمیه 8 درصد تا زمانی که تیم چه در دور اول یا دوم یا سوم مسابقات است حفظ خواهد شد. هر زمان که تیم کشوری از دور مسابقات حذف شود این بلیت‌ها هم لغو می‌شود، در واقع بلیت‌ها شرایط است و بستگی به میزان حضور تیم در مسابقات دارد.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال یادآور شد: یکی از مشکلات برای مردم ما این است که خرید بلیت باید توسط کارت‌های ارزی انجام می‌شد و در ایران تعداد زیادی از این کارت‌ها وجود ندارد. ضمن آنکه امکان ترانسفر پول به صورت ارز هم میسر نبود، به همین دلیل فیفا پذیرفت که دریافت پول به صورت حساب بانکی و در ایران صورت بگیرد و خرید بلیت هم از طریق این حساب بانکی مشخص شده انجام شود.

درخشان ادامه داد: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام ما خواهان تمدید این مدت برای 10 روز شدیم که در نهایت فیفا با 3 تمدید آن موافقت کرد و ساعت 12 ظهر دوشنبه 21 بهمن سایت فروش بلیت برای ایرانی‌ها بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: خواسته ما از مردم این است که به سایت فدراسیون مراجعه کنند و با اطلاعات کاملی که روی سایت قرار دارد ثبت‌نام را انجام دهند و این وقت طلایی برای خرید بلیت را از دست ندهند.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه مثالی را زد و گفت:‌ برای بازی ایران و آرژانتین ما 798 بلیت در دسته‌بندی درجه 2 سهمیه‌ داریم که تاکنون تنها 162 ایرانی برای آن ثبت‌نام کردند. زمانی که مهلت ثبت‌نام تمام شود آن وقت فروش بلیت‌ها آزاد خواهد شد و در آن زمان کسانی که اکنون شانس صددرصد خرید بلیت را از دست داده‌اند یک در هزار شانس خرید بلیت خواهند داشت چرا که هم آرژانتین با برزیل هم مرز است و هم فوتبال دوستان زیادی از سراسر دنیا برای دیدن بازی‌های آرژانتین خواهند آمد در حالی که رقم اعلام شده میزان تمام بلیت‌هایی است که ایرانیان سراسر دنیا تاکنون برای این بازی خریداری کرده‌اند.

درخشان با بیان اینکه مردم از فرصت باقیمانده استفاده کنند عنوان کرد: اگر صدای من می‌رسید فریاد می‌زدم که همه بشنوند چون از 17 آذرماه  ثبت‌نام بلیت‌ها آغاز شد و اکنون که 19 بهمن و فرصتی باقی نمانده هنوز یکسری می‌خواهند تصمیم بگیرند که به جام‌جهانی بروند یا نه. برخی‌ها نیز با توجه به فرهنگی که داریم منتظرند از جایی به آنها بلیت رسد. حتی من مدارکی دارم که یکسری افراد به آژانس‌ها مراجعه کردند و آنها اعلام می‌کنند اکنون بلیت دارند در حالی که فیفا از 24 اسفندماه چاپ بلیت‌ها را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به تعداد سهمیه‌های ایران در 3 بازی مرحله گروهی گفت: برای بازی با نیجریه 100 سهمیه بلیت درجه یک داریم که برای این تعداد 700 نفر ثبت‌نام کردند و این 100 بلیت بین 700 نفر قرعه‌کشی می‌شود تعداد سهمیه‌های بلیت‌های درجه 2 نیز 435 سهمیه است که تا به حال 109 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و 1305 سهمیه بلیت درجه 3 داریم و تنها 144 متقاضی برای این بلیت‌ها بوده است. برای بازی با آرژانتین و بوسنی هم دچار این مشکل هستیم اما سیستمی ترتیب دادیم که اگر بلیت درجه یک به تماشاگران نرسید آنها بتوانند بلیت درجه 2 بگیرند.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص قیمت بلیت‌ها گفت: در خصوص قیمت‌ها هیچ کسی نمی‌تواند دست ببرد چون فیفا روی این موضوع نظارت کاملی دارد و قیمت بلیت‌ها طبق اعلام فیفا به فروش می‌رسد، البته 700 سهمیه خانواده فوتبال که در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد در صورت تمایل 10 درصد برای تامین مخارج اداری و ... اضافه می‌شود که حدود 17 دلار است. در خصوص قیمت‌ها نیز باید بگویم بلیت درجه یک 175 دلار بلیت درجه 2، 135 دلار و بلیت درجه 3 ، 90 دلار است. قیمت بلیت فینال جام‌جهانی نیز به ترتیب درجه‌بندی 1089 دلار، 726 دلار و 484 دلار است.

درخشان در توضیح بلیت مراحل بالاتر نیز یادآور شد: گزارشی که فیفا به صورت روزانه به ما می‌دهد این موضوع را نشان می‌دهد که ایرانی‌ها چندان به صعود تیم ملی امیدوار نیستند و تا به حال 4 نفر برای دیدار رده‌بندی و 13 نفر ایرانی برای فینال ثبت‌نام کردند. برای مرحله یک‌هشتم نهایی نیز تا به حال 70 بلیت توسط ایرانی‌ها ثبت‌نام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که 700 بلیت خانواده فوتبال به چه کسانی تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: در این خصوص هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در خصوص شرکت‌هایی که برای بلیت جام‌جهانی تبلیغ می‌کنند که با قرعه‌کشی تماشاگران را به برزیل می‌فرستند 2 دسته‌اند که یکسری از آنها اسپانسر فیفا هستند و سهمیه دارند اما تبلیغات سایر شرکت‌‌ها فقط جنبه تبلیغاتی دارد و شاید تنها هزینه سفر به جام‌جهانی را پرداخت کنند.

درخشان هرگونه بازار سیاه را در جام‌جهانی رد کرد و در این خصوص گفت:‌ بلیت‌ها به نام افراد چاپ می‌شود اما ما نمی‌دانیم که در برزیل بلیت‌ها کنترل خواهد شد یا نه، اما فیفا تاکید کرده که فروش بلیت در بازار سیاه جرم بزرگی است و ما امیدواریم از این اتفاق نیفتد.

وی افزود: در خصوص بلیت‌های مرحله بعد هم باید بگویم اگر ما به مرحله بعدی نرویم بلیت‌های خریداری شده به صورت اتوماتیک باطل می‌شود و پول این بلیت‌ها به شکل‌های مختلف به افراد باز می‌گردد.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد معرفی تورگردان رسمی فدراسیون هم تاکید کرد: طبق قانون فیفا باید این تورگردان را به صورت رسمی به فیفا معرفی کنیم و توصیه‌ام این است که در مورد شرکت‌هایی که تبلیغ فروش بلیت می‌کنند تحقیق بیشتر انجام دهند و تا زمانی که آنها مدارک کافی برای قرارداد با فدراسیون را نشان نداده‌اند در این کار عجله نکنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 464
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 632
  • بازدید سال : 1,650
  • بازدید کلی : 11,280