loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

admin بازدید : 14 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ایران و کویت در چارچوب مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا گفت: همان‌طور که مطلع هستید برنامه فشرده‌ای را برای بازی با کویت و گینه برگزار کردیم. فقط باید ابتدا از مسئولان فدراسیون فوتبال کویت که قبول کردند که فردا (دوشنبه) بازی کنند قدردانی و تشکر کنم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل کویت بازیکنان باتجربه‌تر استراحت خواهند کرد و در این دیدار بازیکنان جوان فرصت خوبی خواهند داشت تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. به‌نظرم بازی با کویت فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا تجربه یک بازی بین‌المللی را به دست بیاورند.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که از روند آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی راضی است یا نه، اظهار داشت: فکر می‌کنم در درجه اول و در نشست خبری امروز باید در خصوص دیدار برابر کویت صحبت کنیم. ما صعودمان را به جام ملت‌های 2015  آسیا که در استرالیا برگزار می‌شود قطعی کرده‌ایم و مهمترین مطلبی که اکنون باید به آن اشاره کنم خوشامدگویی به بازیکنان جوان تیم ملی است که می‌خواهند مقابل کویت به میدان بروند.

وی اظهار نظر در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی را به آینده موکول کرد و گفت: در آینده فرصت مناسبی داریم تا در خصوص آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی صحبت کنیم و بعداً در این خصوص صحبت خواهم کرد. تنها چیزی که اکنون می‌توانم بگویم این است که باید وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهیم. تاکنون 4 دیدار تدارکاتی و 3 اردوی آماده‌سازی تیم ملی را قطعی کرده‌ایم که البته کار بسیار سختی بود. در حال حاضر دیدار با بلاروس، آنگولا، مونته‌نگرو و ترینیدادوتوباگو قطعی شده است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا دعوت از بازیکنان جوان به اردوی اخیر تیم ملی به‌خاطر فشار برخی باشگاه‌ها بوده و یا اینکه واقعاً این بازیکنان جوان فرصت حضور در جام جهانی را خواهند داشت، گفت: به هیچ وجه از جانب هیچ باشگاهی تیم ما تحت فشار نبوده و اتفاقاً همکاری خوبی با باشگاه‌ها داشتیم. همان‌طور که اشاره کردیم بازی فردا مقابل کویت یک دیدار رسمی است که در آن بازیکنان جوانی مانند رضا حقیقی، پیام صادقیان، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی و ... فرصت بازی خواهند داشت. هرچند تجربه انصاری‌فرد کمی بیشتر است اما بازی فردا می‌تواند به تجربیاتش اضافه کند.

کی‌روش ادامه داد: مسئله مهمتر این است که تا آخرین روزی که از جانب فیفا برای ارسال اسامی بازیکنان مهلت داشته درهای تیم ملی به‌روی همه بازیکنان باز است.

وی ضمن اشاره به مصدومیت بیک‌زاده و تیموریان تصریح کرد: متأسفانه روز گذشته مطلع شدیم دست آندو مجدداً دچار مشکل شده که این اتفاق در بازی استقلال و الشباب رخ داده است. مسلماً مصدومیت تیموریان خبر بدی برای تیم ملی و باشگاه استقلال است.

کی‌روش افزود: باید فرصتی فراهم شود تا با قلعه‌نویی در خصوص مصدومیت تیموریان صحبت کنم. می‌خواهیم او کاملاً ریکاوری کند و برای رقابت‌های جام جهانی آمادگی خود را به دست بیاورد.

"آیا 5 بازیکن لژیونر که امروز و فردا به تمرینات اضافه می‌شوند شانس بازی کردن مقابل کویت را دارند؟" سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال گفت: خیر، آنها روز دوشنبه (فردا) به تیم ملی اضافه می‌شوند و فقط بناست برابر گینه به میدان بروند.

وی با تأکید بر اینکه ملی‌پوشان همیشه برای بردن بازی می‌کنند، گفت:‌ زمانی که من به ایران آمدم یک دروازه‌بان با 1000 بازی ملی وجود داشت و یک دروازه‌بان دیگر بدون تجربه. مسلماً وقتی شما به جام جهانی می‌روید سه بازی انجام خواهید داد و برای این 3 بازی به 23 بازیکن احتیاج دارید، به‌خاطر همین بازی‌هایی مثل کویت فرصت مناسبی است تا بازیکنان جوان بتوانند تجربه کسب کنند تا در جام جهانی به ما کمک کنند.

کی‌روش افزود: شما نگاه کنید ما مقابل عمان بازی کردیم و از این تیم شکست خوردیم اما در همین بازی بازیکنان جوانی مانند رضا حقیقی به میدان رفتند. قبل از آن هم حقیقی برای تیم ملی مقابل بحرین به میدان رفت و همین مسئله باعث شد از یک تیم کوچک‌تر به یک تیم بزرگ‌تر منتقل شود.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه اصلی ما این است که بازیکنان را آماده نگه داریم تا وقتی آنها را به زمین فرستادیم کارهایی که ما می‌خواهیم انجام دهند. مطمئن هستم فردا بازیکنان جوانمان از بازی لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 1,122
  • بازدید کلی : 10,752