loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

admin بازدید : 67 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم‌های ملی فوتبال در سراسر دنیا شب گذشته (چهارشنبه) و بامداد امروز (پنج‌شنبه) از فیفا دِی نهایت استفاده را بردند و دیدارهای دوستانه برگزار کردند. در حالی که تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه 2 بر یک مغلوب گینه شد، تیم‌های آرژانتین و نیجریه، رقبای ایران در جام جهانی 2014 برزیل مقابل حریفان خود متوقف شدند.

تیم فوتبال آرژانتین در ورزشگاه نشنال آره‌نا شهر بوداپست میهمان رومانی بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. برای آلبی‌سلسته در این دیدار بازیکنانی همچون آنخل دی‌ماریا، خاویر ماسچرانو، گونزالو هیگواین، لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، مکسی رودریگز، رودریگو پالاسیو و اسکیل لاوتزی بازی کردند.

در دیدار دیگر هم نیجریه که در آتلانتا واقع در ایالت جورجیا آمریکا اردو زده در ورزشگاه جورجیای دوم به مصاف مکزیک رفت که جدال 2 تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید. در این بازی لئون بالوگون، مهاجم دوملیتی نیجریه که در تیم فورتونا دوسلدورف آلمان عضویت دارد اولین بازی رسمی‌اش را با پیراهن عقا‌ب‌ها انجام داد.

همچنین تیم ملی بوسنی و هرزه‌گوین، یکی دیگر از رقبای ایران در جام جهانی 2014 در ورزشگاه تیوولی نئو در شهر اینسبروک اتریش به مصاف تیم ملی مصر رفت و در پایان با نتیجه 2بر صفر تن به شکست داد. گدو در دقیقه 52 و محمد صلاح، هافبک تیم فوتبال چلسی در دقیقه 64 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

بوسنی در شرایطی در این بازی تن به شکست داد که از حیث مالکیت توپ (63 درصد به 37درصد) و موقعیت‌های خطرناک (13 به 8 ) از حریف آفریقایی خود برتر و با تمامی مهره‌های اصلی خود از جمله ادین ژکو،‌ مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی و وداد ایبیشویچ، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان پا به میدان گذاشته بود.

شب گذشته همچنین تیم ملی برزیل در آفریقای جنوبی میهمان تیم ملی این کشور بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه قاطعانه 5 بر صفر شکست دهد. برزیلی‌ها با هت تریک نیمار، مهاجم تیم بارسلونا (41،46 و 1+90) و گل‌های اسکار(10) وفرناندینیو (79) موفق به شکست میزبان خود شدند.

از دیگر نتایج قابل توجه بازی‌های شب گذشته می‌توان به پیروزی 4 بر 2 تیم ملی ژاپن، قهرمان آخرین دوره جام ملت‌های آسیا در بازی برابر تیم ملی نیوزیلند اشاره کرد. کره جنوبی، دیگر تیم آسیایی که شب گذشته به میدان رفت کار بزرگ‌تری انجام داد و در شهر آتن توانست تیم ملی یونان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

بامداد امروز هم تیم فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید پذیرای ایتالیا بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ویسنته دل‌بوسکه خاتمه یافت. تنها گل بازی را پدرو در دقیقه 63 وارد دروازه جان لوئیجی بوفون کرد. در این بازی ایکر کاسیاس در نیمه نخست در درون دروازه لاروخا ایستاد و در نیمه دوم مسئولیت حفاظت از دروازه اسپانیا به ویکتور والدس سپرده شد.

پرتغال هم بامداد امروز در حالی‌ که میزبان کامرون بود موفق شد 5 بر یک میهمان خود را شکست دهد. برای پرتغال در این بازی کریستیانو رونالدو (21 و 83)، رائول میرالس (66)، فابیو کونترائو (67) و ادینیو (76) گلزنی کردند. تنها گل کامرون را هم وینسنت ابوبکر در دقیقه 43 به ثمر رساند.

انگلیس هم در شبی که در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای دانمارک بود موفق شد با یک گل بر حریفش چیره شود. تنها گل این بازی را دنیل استوریج، مهاجم لیورپولی انگلیس به ثمر رساند.

آلمان هم در ورزشگاه مرسدس‌بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت با تک‌گل دقیقه 16 ماریو گوتسه موفق شد بر میهمانش شیلی غلبه کند.

فرانسه هم با گل‌های کریم بنزما (32) و بلز ماتویدی (41) موفق شد 2 بر صفر میهمان خود هلند را شکست دهد.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:

گرجستان 2 – لیختن‌اشتاین صفر‌
روسیه 2 – ارمنستان صفر‌
آذربایجان یک – فیلیپین صفر
مونته نگرو یک – غنا صفر
کلمبیا یک – تونس یک
آندورا صفر- مولداوی 3
بوتسوانا 3- سودان جنوبی صفر
کلمبیا یک- تونس یک
قبرس صفر- ایرلند شمالی صفر
مقدونیه 2- لتونی یک
سنگال یک- مالی یک
لوکزامبورگ صفر- کیپ ورده صفر
نامیبیا یک- تانزانیا یک
ترکیه 2- سوئد یک
مراکش یک- گابون یک
اوکراین 2- آمریکا صفر
جبل‌الطارق صفر- استونی 2
اتریش یک- اروگوئه یک
سوئیس 2- کرواسی 2
بلژیک 2- ساحل عاج 2
ایرلند یک- صربستان 2
لهستان صفر- اسکاتلند یک
ولز 3- ایسلند یک
استرالیا 3- اکوادور 4
سنت‌لوسیا صفر- جامائیکا 5
هندوراس 2- ونزوئلا یک
کاستاریکا 2- پاراگوئه یک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 1,132
  • بازدید کلی : 10,762