loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

admin بازدید : 9 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس تیم خوبی است و جایگاهش در جدول اینجا نیست. این تیم چه در گذشته و اکنون که لوکا بوناچیچ سرمربی آن است بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و می‌گذارد.

«همانطور که بوناچیچ گفت مسی‌ها در دیدار روز جمعه مقابل ما شانس آوردند»، قلعه‌نویی با بیان این جمله افزود: تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار می‌گیرند از انگیزه بالایی برخوردارند. با توجه به این مسئه و اینکه در بازی‌های جام حذفی یک تیم کنار می‌رود مسابقه فردای ما با مس حساس است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم فردا در زمین خوب آزادی تیم مس را شکست داده و به فینال مسابقات جام حذفی برویم.

قلعه‌نویی با اشاره به محروم و مصدمان تیمش برای دیدار فردا مقابل مس کرمان تصریح کرد: مجید غلام‌نژاد به دلیل 2 کارته بودن محروم است و خسرو حیدری و احمد جمشیدیان نیز مصدومان ما برای این دیدار هستند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه آندرانیک تیموریان از تیم استقلال جدا نشد، گفت: آندو یک وزنه بزرگ و بازیکنی با اخلاق و فنی است. خوشبختانه محرومیت او به پایان رسیده و می‌تواند مقابل مس به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اضافه شدن چند بازیکن کمکی به این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: راجع به این مسئله هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. برای جذب بازیکن کمکی یکسری مشکلات وجود دارد که اگر برطرف شود و امکانش باشد می‌خواهیم چند بازیکن را به فهرست خود اضافه کنیم. یکی از بازیکنان مدنظر ما ایمان مبعلی است که اگر باشگاه او اجازه دهد از این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا اضافه می‌کنیم.

قلعه‌نویی درباره شایعه قرار گرفتن نام مجتبی جباری در فهرست آسیایی استقلال، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرده استقلال نقش تیم ملی را دارد و به نظر می‌رسد از دادن ایمان مبعلی به استقلال تهران استقبال کرده‌اند، گفت: اگر این بازیکن را به استقلال بدهند، ممنون آنها می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت خسرو حیدری و احمد جمشیدیان خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که جمشیدیان تا پایان فصل بتواند کنار ما باشد اما خسرو حیدری پس از دیدار مقابل سایپا به تمرینات اضافه می‌شود.

قلعه‌نویی با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خاطر نشان کرد: از آقای تاج (رئیس سازمان لیگ برتر) یک خواهش دارم. ایشان از زمانی که مسئولیت سازمان لیگ را برعهده گرفته است لیگ برتر نظم و انضباط بیشتری را به خود گرفت اما فشردگی مسابقات به تیم‌ها لطمه زده است. با توجه به لغو اردوی آفریقا که امیر قلعه‌نویی باعث آن شد، آقای تاج در برنامه‌ریزی‌های لیگ تجدیدنظر کند تا هم 7 بازی‌های فرسایشی به تیم‌ها فشار وارد نکند و هم کیفیت‌ بازی‌های لیگ بالا برود.

وی در ادامه افزود: به خاطر این نوع برنامه‌ریزی و فشردگی بازی‌ها تیم‌ها خسته و بسیاری از بازیکنان مصدوم شده‌اند. در اینجا به آقای تاج پیشنهاد می‌دهم که در برنامه‌ریزی‌های لیگ تجدیدنظر کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید براینکه درخواستی برای تعویق دیدار این تیم مقابل سایپا نداشته‌اند، افزود: در این رابطه هیچ درخواستی نداده‌ایم و می‌ترسیم اگر درخواست دهیم بازهم تعویق مسابقات 5 هفته شود! در مورد آن 5 هفته‌ای که می‌گویند لیگ به خاطر استقلال به تعویق افتاد باید بگویم فدراسیون فوتبال به هیئت رئیسه نامه زد که لیگ به تعویق بیفتد نه ما.

قلعه‌نویی ادامه داد: در مورد این 5 هفته آقای مهدی تاج شفاف صحبت کرد و گفت که تاخیر در آغاز لیگ با درخواست فدراسیون فوتبال بوده است. دومین مسئله در مورد پولی است که می‌گویند به باشگاه خاصی داده شده است که از کفاشیان می‌خواهم آن تیم را معرفی کند.

وی درباره اینکه اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی لغو نشده است، گفت: به ما گفته‌اند که این اردو لغو شده است اگر این اردو برگزار شد که هیچ اما اگر برگزار نشد ما خواهان تجدیدنظر در برنامه‌ریزی‌های لیگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل مس کرمان تصریح کرد: طرفداران استقلال بدانند شرایط تیم حساس است و با حضورشان در ورزشگاه از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان روحیه دهند.

قلعه‌نویی در پایان تصریح کرد: در ابتدای صحبت‌هایم باید به تیم ملی هندبال تبریک می‌گفتم که فراموش کردم به همین خاطر معذرت‌خواهی می‌کنم. روز گذشته دیدار تیم ملی هندبال را تماشا کردم. خوشحالم که این تیم به جام جهانی صعود کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 579
  • بازدید سال : 1,597
  • بازدید کلی : 11,227