loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

admin بازدید : 9 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه در فوتبال اروپا با جابه‌جایی مهمی همراه بود. یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقالات میان تیم‌های لاتزیو و اینتر اتفاق افتاد جایی که هرنانس، هافبک هجومی آبی‌پوشان پایتخت با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به نراتزوری پیوست. قرارداد هرنانس 28 ساله که سال 2010 از سائوپائولو به لاتزیو پیوسته بود و 154 بازی برای این تیم انجام داده و 40 گل زده، 4 ساله است و او بابت هر فصل حضورش در سن‌سیرو 2.8 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

یوونتوس اوسوالدو را قرضی گرفت
یوونتوس دیگر تیم‌ ایتالیایی بود که در آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات فعال بود و پابلو اوسوالدو، مهاجم ایتالیایی تیم ساوتهمپتون را تنها 6 ماه پس از انتقالش از رم به لیگ برتر، به صورت قرضی به خدمت گرفت. اوسوالدو تا پایان فصل جاری برای بانوی پیر توپ خواهد زد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که به یوونتوس اجازه می‌دهد در صورت تمایل این مهاجم 28 ساله را به طور دائمی به خدمت بگیرد. اوسوالدو که تا ماه ژوئن سال 2017 با ساوتهمپتون قرارداد دارد در 13 بازی که در این فصل لیگ برتر انجام داده 3 گل به ثمر رسانده است.

بازگشت دیه‌گو به اتلتیکو مادرید
تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا، دیه‌گو، هافبک برزیلی پیشین خود را که او را 2 فصل پیش به ولفسبورگ فروخته بود به ویسنته کالدرون برگرداند و او را تا پایان فصل از ژرمن‌ها قرض گرفت. دیه‌گو با این جابه‌جایی به تیمی برمی‌گردد که در فصل 12-2011 به همراه آن فاتح لیگ اروپا شد. این بازیکن 28 ساله در این فصل در 15 بازی‌اش در بوندس‌لیگا 3 گل به ثمر رسانده است.

کوزت زوما به چلسی پیوست اما تا آخر فصل برای سن‌اتین بازی می‌کند
چلسی هم در آخرین روز بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بی‌کار نماند و کورت زوما، مدافع میانی فرانسوی تیم سن‌اتین را با قراردادی 5 سال و نیمی به ارزش 12 میلیون پوند خرید اما اجازه داده این بازیکن 19 ساله به طور قرضی و تا پایان فصل در تیم فعلی‌اش بماند. زوما یکی از اعضای تیم زیر 20 ساله‌های فرانسه بود که سال گذشته قهرمان جهان شد. زوما سومین خرید زمستانی چلسی پس از نمانیا ماتیچ از بنفیکا و محمد صلاح از بازل سوئیس، محسوب می‌شود. خبر دیگر از چلسی اینکه این تیم گائل کاکوتا، مهاجم 22 ساله فرانسوی خود را تا پایان فصل به لاتزیو قرض داد.

برباتوف جایگزین فالکائوی مصدوم شد
سفر روز گذشته دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغار تیم فولام به موناکو ثمربخش بود و این بازیکن 33 ساله با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به شاگردان کلودیو رانیری پیوست تا خلاء مهاجم سرشناس موناکو، رادامل فالکائو را که به دلیل مصدومیت تا پایان فصل خانه‌نشین شده است، پر کند. برباتوف که قراردادش با فولام در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد در 19 بازی‌اش در این فصل برای فولام 5 گل زده است.

مهاجم والنسیا به رئال سوسیه‌داد رفت
رئال سوسیه‌داد سرخیو کانالس را با قراردادی که رقم آن فاش نشده است از والنسیا به خدمت گرفت. جدایی این مهاجم 22 ساله که پیش‌تر از این خبر احتمال خروجش از میان سفیدپوشان مستایا شنیده می‌شد، پس از آن صورت گرفت شد که والنسیا توانست سیدو کیتا، هافبک اهل مالی پیشین بارسلونا را به خدمت بگیرد.

تیم ناپولی ایتالیا فاوزی غلام، دفاع چپ الجزایری تیم سن‌اتین را به قراردادی که رقم آن فاش نشده است برای 4 سال و نیم جذب کرد. غلام 22 ساله پس از ژورگینیو، هنریکه و ماریانو آندوخار چهارمین خرید زمستانی رافا بنیتس در این فصل بوده است. در همین حال ناپولی پابلو آرمرو، بال چپ کلمبیایی خود را تا پایان فصل به وستهام انگلیس قرض داد.

هافبک سوئدی اسپارتاک مسکو توپچی شد
به دنبال مصدومیت آرون رمزی و اعلام خبر خانه‌نشین شدن این هافبک ولزی، آرسنال با کیم کالستروم، هافبک سوئدی تیم اسپارتاک مسکو را با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری به خدمت گرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 1,362
  • بازدید کلی : 10,992