loading...
آفساید
به زودی


در حال انتقال سایت به ورد پرس هستیم ..... به زودی با قدرت بر خواهیم گشت...


با سلام 


سه خبر برای کاربرای عزیز


1-به زودی نسخه ی جدید قالب 1.2 روی سایت قرار خواهد گرفت 


2-منتظر رادیو اینترنتی آفساید باشید 


3- به زودی آفساید در صداو سیما

sinaafsid بازدید : 13 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
افشين ناظمي سرمربي موفق داماش در نيم فصل اول حالا 6 هفته است كه فقط يك تساوي به دست آورده و تيمش در شرايطي بحراني بسر مي برد.نتايج اخير البته باعث شده مهنس عابديني همه كاره داماش شمشير را براي او از رو ببندد و با احكام و حرف هايش كاري كند تا ناظمي خودش استعفا بدهد و برود؛اتفاقي كه ظاهرا ناظمي به آن تن نمي دهد.

مصاحبه سرمربي داماش با گل را بخوانيد.

آقاي ناظمي به نظر مي رسد عرصه براي شما حسابي تنگ شده؟

نه ما كما في السابق داريم كار خودمان را مي كنيم و تمرينات مان را ادامه مي دهيم.من تا روزي كه هستم محكم سر جايم مي ايستم  و كارم را مي كنم.ما از ابتداي امسال شرايط سختي داشتيم و با امكانات كم ساختيم.با يك كادر جوان،همفكر و همدل كار را شروع كرديم  و تا نيم فصل تيم را به رتبه هاي هفتم،هشتم رسانديم اما به يكابره در شرايط سخت قرار گرفتيم و چند هفته اي پول به تيم تزريق نشد  و بچه ها سر و صدايشان در آمد.با وجود اين مشكلات نيم فصل دوم را هم خوب شروع كرديم و سايپا را بعد از چند سال در كرج برديم.با اين حال مشكلات پابرجا ماند و چيزي عوض نشد اما ما كارمان را ادامه مي دهيم و توكل مان به خداست.گوش به حاشيه ها هم نمي دهيم و فقط  براي مان شادي مردم رشت و هواداران داماش اهميت دارد.اميدوارم از اين شرايط خلاص شويم.

اما هر روز در رسانه ها اين شايعه مطرح مي شود كه افشين ناظمي به زودي بركنار خواهد شد.اين مساله شما را اذيت نمي كند؟

من به اين اخبار و شايعات نگاه نمي كنم.هر مديري حق دارد يك روز مربي بياورد و يك روز هم ببرد .با اين حال تا زماني كه كتبا به من اعلام نشود من با جديت كارم را ادامه مي دهم  و از وجود همكارانم استفاده مي كنم تا تيم موفق شود.

اما امروز اعلام شد علي نظر محمدي مدير فني شده.اين مساله كار را براي شما سخت نخواهد كرد؟

مدير فني كه خود آقاي عابديني است مگر اينكه خودش حكم خودش را لغو كرده باشد.ما امسال هر وقت نشست داشتيم خود آقاي عابديني به عنوان مدير فني در جلسات حضور داشته .

ايشان گفته اند از وقتي داركو دراژيچ رفت  داماش در حيطه فني به مشكل خورد.واقعا اينطور بود؟

سوال خيلي خوبي كرديد.وقتي كه آقاي داركو از تيم ما رفت فصل قبل تمام شده بود  و از اول فصل جاري ايشان با ما نبود .يعني ما بدون ايشان هفتم و هشتم شديم  و  بدون ايشان به رتبه هاي تك رقمي رسيديم  در حالي كه در فصول گذشته هميشه بين سه يا 5 تيم پاياني جدول بوديم.ما براي اولين بار در اين فصل به رتبه هاي هفتم و هشتم رسيديم و البته داركويي هم در كار نبود.

شما مي گوئيد به اخبار حاشيه اي و شايعات گوش نمي دهيد  و كار خوتان را مي كنيد اما مگر مي شود با اين شرايط كار كرد؟

شايد خيلي ها دوست داشته باشند فكر من را به حاشيه ببرند اما تمام تمركز من روي تيمم  بوده و هست و هيچ وقت سعي نكرده ام كه وارد حاشيه شوم.مهمترين مشكل ما در اين هفته ها بي پولي است  و بايد حل شود.

مهندس عابديني هم هميشه در مصاحبه هايش به مشكلات مالي اشاره مي كرد و اين مشكلات را كتمان نمي كرد.چرا تا الان موفق به حل مشكل نشده؟

نمي دانم.شرايط ما طوري بوده كه بازيكن اردو را ترك كرده اما ما همان گروهي هستيم كه همه از ما تعريف  و تمجيد مي كردند .ما بعد از اينكه  به فولاد باختيم بدون تمرين مقابل استقلال قرار گرفتيم .از بازي با استقلال تا بازي با گسترش فولاد هم 8 روز فاصله بود  كه ما فقط سه روز تمرين كرديم.وقتي دو سه بازي متوالي را باختيم وارد بحران شديم  و همه چيز دست به دست هم داد تا روحيه بچه ها بهم بريزد.با اين حال اگر پول به تيم تزريق شود مشكلات حل خواهد شد.

چرا با آقاي عابديني جلسه نمي گذريد تا سوء تفاهم ها حل شود؟

جلسه گذاشتيم.بعد از بازي با فجر  شب بود كه نشستيم و صحبت كرديم .قرار شد بچه ها و تيم را از نظر رواني جمع و جور كنيم  و البته از طرف مديريت باشگاه هم پولي تزريق شود اما بعدا ديدم كه آقاي عابديني در رسانه ها مصاحبه كرده.

در بازي با فجر هم خيلي بدشانس بوديد و شايد اگر سيف اللهي دروازه خالي را گل مي كرد و 2 بر صفر جلو مي افتاديد اين حرف ها زده نمي شد.

ما در آن بازي شروع خيلي خوبي داشتيم  و چند موقعيت گل هم ساختيم اما چون تيم ما چند هفته در رشت نبرده بود  با گل نشدن اين موقعيت ها تيم دچار استرس شد .در نقطه مقابل فجر از 5-4 موقعيتي كه داشت سه تايش را گل كرد .اين هم ديگر از بدشانسي ماست.

اما ظاهرا اين هفته با يك تيم بحران زده بازي داريد.ظاهرا صبايي ها هم به خاطر بي پولي اعتصاب كرده و تمرين نكرده اند.

خبرندارم اما اميدوارم ناكامي هاي ما از اين بازي تمام شود.ما ديروز جلسه خيلي خوبي با بازيكنان داشتيم و با آنها صحبت كرديم.تمرينات خيلي خوبي هم انجام مي دهيم  و با ادامه همين روند اميدواريم كه شرايط تغيير كند.من مطمئنم تيم ما پتانسيل برگشتن به ميانه  جدول را دارد  و مي تواند به روزهاي خوبش برگردد به شرطي كه مديران تيم ما را ساپورت كنند.

سكوها چطور؟آنها هم پشت شما را خالي كرده اند؟

ببينيد تماشاگر و هوادار هميشه از تيمش نتيجه مي خواهد  و طبيعي است كه وقتي نتيجه نمي گيري يك عده ناراحت مي شوند  و حرف هايي مي زنند اما من ناراحت نمي شوم چون اينها همان هايي هستند كه  در زمان بردها تشويقم مي كردند.به هر حال تماشاگر از تيم انتظار دارد و اين انتظار هم طبيعي است اما اميدوارم از اين هفته ديگر شرمنده آنها نشويم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    جذب نویسنده برای سایت آفساید
    جذب نویسنده برای سایت افساید 

     در صورت علاقه مندی به لینک بروید لینک
    روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی
    حمایت می کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 1,438
  • بازدید کلی : 11,068